[b]REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA
31. januar 2009
ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH – br. 587[/b]
1. OSNIVAJU SE SRPSKA I HRVATSKA DRZAVA + ZAJEDNICKO SARAJEVO + 3 ENKLAVE ZA BOSNJAKE
Pise: Dr. Muhamed Borogovac
Bez obzira sto Tihic, Dodik i Covic kriju detalje svoga dogovora, iz ovoga sto je procurilo iz njihovih mnogobrojnih intervjua jasno je da je jedini cilj ovih dogovora defintivna podjela Bosne i Hercegovine. To znaci srednjorocno i kraj postojanja Bosnjaka.
Jasno je da Tihic i Dodik NE PREGOVARAJU, jer oni ni nemaju suprotstavljenih interesa. Oni se u stvari DOGOVARAJU kako da narodu BiH prodaju ovu zavjeru, da bi dobili pristanak samih zrtava da im uniste domovinu i buducnost djece. HVO-u su obecali Herceg-Bosnu da im Covic ne kvari glavni posao. Nazalost, iz BH opozicionih stranaka je dosla veoma mlaka “kritika” ove zavjere protiv drzave BiH, sto pokauje da su Siljadzic i Dodik saucesnici u pricuvi, te se moze zkljuciti da se narod mora hitno samoorganizovati, da sprijeci ovu tragediju.
Krenimo redom, citatima “zajednicke izjave” iz Avaza od 26. 2009., koji ce biti propraceni nasim analizama citiranih dijelova izjave.
1. 1 “TERITORIJALNE JEDINICE” KOJE IMAJU ZAKONODAVNU, IZVRSNU I SUDKU VLAST?!
Citat iz Avaza: “U zajednickoj izjavi se kaže da je BiH decentralizirana država, organizirana na tri razine vlasti. Srednja razina vlasti je sastavljena od cetiri teritorijalne jedinice, gdje je svaka utemeljena na diobi vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudsku.” – kraj citata
Poslije sastanka u Banja Luci, sudionici su nezavisno jedan od drugog davali izjave iz kojih se jasno vidi koje “cetiri teritorijalne jedinice” su dogovorene:
– RS se legalizuje ovakva kakva je sada (Dodik)
– Obnavlja se vecinska hrvatska jedinica sa glavnim gradom Mostarom (Covic)
– Formira se bosnjacki entitet sa glavnim gradom Tuzlom (Covic, Dodik)
– Formira se zajednicki (multietnicki) entitet sa glavnim gradom Sarajevom, samo od teritorija Federcije. Istocno Sarajevo ostaje netaknuto u RS. (Dodik)
Ko god je nesto ucio o teoriji drzave zna da je svaka teritorijalna jedinica koja ima ZAKONODAVNU, SUDSKU i IZVRSNU vlast po definciji DRZAVA i kao takva ima pravo na nezavisnost, ako to po propisu zatrazi. Samo zato sto je Republika BiH imala svoju zakonodavnu, sudsku i izvrsnu vlast, imala je sve atribute drzave te je zato bila priznata kao suverena drzava cim je to zatrazila, bez obzira na otpor Srbije, Crne Gore, “bh Srba” itd.
Znaci, nema vise nikakvih tajni, RS postaje legalna drzava, a na teritoriji Federacije formira se drzava sa Hrvatskom vecinom, sa glavnim gradom Mostarom. Od ostatka Federacije formiraju se dvije nestabilne drzavice – sa daljom tendencijom podjele. Jedna je zajednicka “teritorijalna jedinica” oko Sarajeva. Ovim se Zapadno Sarajevo destabilizira buduci da postaje “zajednicko”, a RS ce sigurno traziti podjelu svega sto je ikad definisno kao zjedncko, pogotovo kada imamo na umu da postoje davni Aljini potpisi dati “Srbima” “da je lijeva obala Miljacke srpska”. Druga nestabilna jedinica koja nastaje je “bosnjacka” teritorijalna jedinica sa glavnim gradom Tuzlom. Ona je drzava samo na papiru, jer se sastoji iz nekoliko nepovezanih enklava: Gorazde, Bihac, Zenica, Tuzla, te je kao takva nestabilna i izvor novih teritorijalnih apetita od strane susjednih drzavica.
Zato se ne treba cuditi ushicenju koje dolazi iz RS, od HVO Hrvata i od autonomaskih krugova iz Krajine. (Zanemarimo ovdje blefove koji stizu iz RS i namijenjeni su varanju Bosnjaka, gdje se na rijecima optuzuje Dodik za izdaju Srpstva, dok se u svim konkretnim potezima Dodiku daje apsolutna podrska cjelokupnog “Srpstva”.)
Pitanje je koliko i Tuzlanska enklava moze sama opstati. U doglednoj buducnosti ce vjerovatno i Tuzla biti data Velikoj Srbiji kao prirodno podebljanje koridora, kao posljednji korak do potpunog ispunjenja RAM-a..
—-
1. 2 POKUSAVAJU DA POTKUPE DIJASPORU
Citat iz Avaza: “Na novom sastanku (u Mostaru izmedju 20. i 25. februara) lideri stranaka razmotrit ce i pitanje dvojnog državljanstva za sve gradjane BiH.” – kraj citata
Dakle, prudska trojka nam obecava da ce se rijesiti pitanje dvojnog drzavljanstva. Ocigledno, oni znaju da gradjanima BiH u dijaspori nisu isprani mozgovi, da nismo slomljeni i porobljeni kao oni u domovini, te nas osjecaju kao prijetnju njihovom zlocinakom poduhvatu. Zato pokusavaju da nas kupe obecanjem o dvojnom drzavljanstvu, da im ne kvarimo posao. To bi nama zaista bilo vrijedno paznje da nije jednog problema. Naime, ako ovo prodje nikome nece ni trebati BiH drzavljanstvno, buduci da nece ni biti BH drzave. Dakle: “Thanks, but no thanks.”, sto bi amerikanci kulturno rekli. A u “prevodu” na Bosanski: “Tihicu, zatrlo ti se sjeme izdajnicko.” (Osjecamo da smo ovdje trebali dodati i Izetbegovica, jer Tihic ne bi bio kadar potegnuti ovo da mu Izetbegovic ne cuva ledja u SDA.)
—–
1. 3 AMANDMANOM ZA BRCKO SE LEGALIZUJE DAYTON I DEFINISE PUT DO ANEKSIJE BRCKOG
Citat iz Avaza: “Amandaman na Ustav BiH za rješavanje pravnog statusa Brcko Distrikta BiH glasi: “Brcko Distrikt BiH postoji pod suverenitetom BiH u oblastima koje spadaju pod nadležnosti institucija BiH, cija je teritorija u zajednickoj svojini (kondominij) entiteta te da je jedinica lokalne samouprave s vlastitim institucijama i propisima s ovlaštenjima i statusom iz Konacne odluke Arbitražnog tribunala za spor o medjuentitetskoj liniji razgranicenja u oblasti Brckog”.
U amandmanu se dalje kaže da se “odnos izmedju Brcko Distrikta BiH i institucija entiteta može urediti zakonom” te nastavlja da je “Ustavni sud BiH nadležan da odlucuje o bilo kom sporu u vezi sa zaštitom utvrdjenog statusa i ovlaštenja Brcko Distrikta koji se može javiti izmedju jednog ili svih entiteta i Brcko Distrikta BiH”.
Svaki takav spor, kaže se dalje, jedino može pokrenuti vecina poslanika Skupštine Brcko Distrikta BiH koja ukljucuje najmanje jednu trecinu izabranih poslanika iz reda svakog od konstitutivnih naroda, kaže se na kraju dogovorenog amandmana.”
– kraj citata
Na prvi pogled nista se bitno ne mijenja. Medjutim, i tu je RS na ogromnom dobitku. Naime, ako se usvoji taj amandman u Skupstini BiH, tada ce biti legalizovan Daytonski ustav, tj. RBiH ce biti trajno sahranjena, a u novom ustavu se ovim amandmanom definise put (legalne) promjene statusa Brckog. Dovoljno je da Srbi nadju trecinu bosnjackih poslanika Skupstine Brckog (to moze biti samo 3-4 covjeka), koji ce pristati da se od Ustavnog suda trazi razgranicenje po “medjuentitetskoj liniji u Brckom” ili cak prisajedinjenje Brckog RS-u. Formalno pravno dovoljno je da se nekad u buducnosti 3-4 Srbina, delegata Skupstine Brckog izjasne da su Bosnjaci, ili da Srbi u skupstinu izaberu 3-4 brcanska izdajnika kao sto je Tihic, i ode Brcko u RS.
Ipak, najopasnija mogucnost dolazi od “etnickog inzenjeringa”, a to je proces koji nesmetano tece u Brckom jos od 1992., gdje Srbi naseljavaju Srbe u Brcko u cilju prikljcenja Brckog Republici Srpskoj. Ovim amandmanom se legalizuje ta buduca aneksija Brckog.
—–
1.4 DRZAVNA IMOVINA I POPIS STANOVNISTVA: DOGOVORENA PLJACKA I LEGALIZACIJA GENOCIDA
Citat iz Avaza: “Kada je u pitanju imovina koja je predmet Zakona o državnoj imovini BiH, lideri SNSD-a, SDA i HDZ-a su zakljucili da je to imovina BiH koja ce se shodno sporazumu koji je sastavni dio zakona podijeliti izmedju institucija BiH, entiteta, kantona, Brcko Distrikta BiH i opcina.
Imovina ce se knjižiti na osnovu ovog zakona i sporazuma, a lideri stranaka traže da Komisija za izradu zakona i Vijece ministara BiH u narednih sedam dana predlože Parlamentarnoj skupštini BiH prijedlog zakona bez odgadjanja.
Takodjer, na sastanku su trojica stranackih lidera zakljucila i da se radi rješavanja problema izbjeglih i raseljenih osoba zatraži od Vijeca ministara BiH da iznadje mogucnost dobijanja povoljnog kredita od 500 miliona KM, koji ce se implementirati proporcionalno nacionalnoj strukturi stanovništva putem državne Komisije za izbjeglice BiH.”
– kraj citata
Dakle, imovina Republike BiH se “dijeli shodno sporazumu” korumpiranih politicara, a ne po pravnim normama disolucije Jugoslavije. Nema vise ni govora o uknjizavanju drzavne imovine na drzavu BiH. Ukratko, teski lopovluk i nevjerovatna drskost Tihica koji se ni ne osvrce na kritike iz naroda kojega toboze predstvlja.
Kada je popis stanovnistva u pitanju, varaju nas da ce kreditom od 500 miliona KM vratiti raseljeno stanovnistvo. Stanovnistvo ce se vratiti na svoju imovinu jedino ako dodje do politickog rjesenja. Krediti, bez politickog rjesenja, npr. bez ukidanja policije genocidne RS, nece vratiti protjerano stanovnistvo, nego ce opet zavrsiti u djepovima istih onih bandita koji su nas doveli dovde, a sa obavezom da mladi narastaji Bosanaca i Hercegovaca to vracaju. U stvari, vjerovatno nikoja drzava im nece ni dati taj kredit s obzirom na potpunu neizvjesnost opstanka BiH, kreiranu ovim “sporazumom”, ali njima je vaznije da proguraju etnicki popis stanovnistva, da se legalizuje genocid. Nije ih briga sto ce opet biti uhvaceni u lazi da nisu obezbjedili novce koje obecavaju.
Istina, postoji mogucnost da bi Srbija ili Rusija mogle dati taj kredit iz politickih razloga, da legalizuju pravoslavnu dominaciju na teritoriji u BiH, bez obzira na rizik da nece postojati drzava zajmoprimac koja bi im vratila dug.
Neke aspekte Banjalucke etape Prudskog sporazuma mlako su analizirali SBiH i SDP. Slijede te analize, prema Avazu od 26. januara 2009.