Kaza
Keymaster
    Post count: 6138

    [b]ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH – br. 585

    1. U SRIJEDU, 21. JANUARA 2009. POCINJU UKIDANJE DRZAVE BOSNE I HERCEGOVINE

    SAOPSTENJE ZA JAVNOST[/b]

    Dana, 10 januara 2009. SRNA je prenijela vijest da je zakazana sjednica Parlamenta BiH za srijedu 21. januar 2009. na kojoj ce biti pokrenute ustavne promjene.

    Da bi shvatili sta to znaci za buducnost Bosne i Hercegovine potreban nam je slijedeci kratak uvod.

    Bosna i Hercegovina do danas postoji, tj. RS nema pravo na referendum i niko je ne bi priznao ako bi se otcijepila, jedino zato sto Daytonski ustav nije legalan. A Daytonski ustav nije legalan jer nije usvojen u skladu sa procedurom, koja je definisana u Ustavu Republike BiH.

    Naime, u Clanu 268 Ustava Republike BiH, koji nosi naslov “PROMJENA USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE” definisano je kako se legalno mijenja Ustav Republike BiH, citiramo:

    Clan 268

    1. Prijedlog da se pristupi promjeni Ustava Republike Bosne i Hercegovine mogu podnijeti: svako vijece Skupstine Republike, Predsjdnistvo Republike, Vlada Republike i najmanje 30 poslanika u Skusptini.

    O prijedlogu da se pristupi promjeni Ustava Republike Bosne i Hercegovine odlucuje Skupstina na zajednickoj sjednici Skupstine.

    2. Nacrt akta o promjeni Ustava utvrdjuje Skupstina na zajdnickoj sjednici Skupstine.

    Nacrt akta o promjeni Ustava Skupstina stavlja na javnu raspravu.

    3. Nakon provedene javne rasprave o nacrtu akta o promjeni Ustava, Komisija za ustavna pitanja Skupstine utvrdjuje prijedlog akta o promjeni Ustava.

    O prijedlogu akta odlucuje Skupstina na zajednickoj sjednici Skupstine. Promjena Ustava usvojena je ako za nju glasa dvije trecine od ukupnog broja poslanika svakog vijeca Skupstine.

    4. Akt o proglasenju promjena Ustava donosi Skupstina na zajednickoj sjednici Skupstine.

    5. Ustav Republike Bosne i Hercegovine moze se mjenjati Ustavnim amandmanima ili Ustavnim zakonima.

    Kraj citata.

    Nista od ovoga gore navedenog nije uradjeno kod donosenja Daytonskog “ustava”. Znaci, Daytonski ustav nije legalno usvojen. Pogotovo je vazno to sto Daytonski Ustav (Aneks 4) nikad nije izglasan dvotrecinskom vecinom svih delegata Skupstine Republike BiH.

    I ne samo to. Ni finalna verzija Daytonskog UGOVORA (dakle, svih 12 aneksa), svecano potpisana u Parizu, nije RATIFIKOVANA u Skupstini Republike BiH, sto je moralo biti uradjeno po Clanu 207, Stav 4, Ustva R BiH da bi medjudrzavni Dajtonski UGOVOR bio legalan. Dakle, ne vrijedi ni Daytonski UGOVOR (svih 12 aneksa), jer nije prosao RATIFIKACIJU, niti vrijedi Daytonski USTAV, sadrzan u Aneksu 4, koji nije prosao kroz propisanu PROCEDURU PROMJENE USTAVA.

    U Daytonskom “Ustavu” je materija promjene Ustava regulisana veoma kratko, Clanom X, Stav 1, koji slijedi, citiramo:

    Clan X
    Izmjene i dopune

    1. Postupak za izmjene i dopune

    Izmjene i dopune ovoga Ustava mogu se donositi odlukom Parlamentarne skusptine donesenom dvotrecinskom vecinom prisutnih delegata koji su glasovali u zastupnickom domu.”

    Kraj citata.

    U srijedu 21. januara 2009. poslanici iz redova SNSD, SDA i HDZ pokrecu promjenu Ustava po proceduri opisanoj ovim Clanom X Daytonskog ustava. Okvirni prijedlog po kojem ce se obaviti ta promejna Ustava je ono sto je dogovoreno izmedju Dodika, Tihica i Covica u Prudu.

    To ce znaciti definitivni diskontinuitet sa Republikom BiH. Dakle, bez obzira na zestok otpor naroda i clanstva stranke, Sulejman Tihic i vodjstvo SDA idu u finalni obracun sa Republikom Bosnom i Hercegovinom. Ako Dodiku, Tihicu i Covicu to podje za rukom, a pored Silajdziceve SBiH i Lagumdjijinog SDP-a vjerovatno hoce, onda ce na teritoriji bivse Republike BiH ostati neka nedefinisana tvorevina za koju ce se smatrati da je nastala 1995, u Daytonu, a ne vijekovima ranije. Tada ce cetnici biti jedna od strana koja je stvorila tu, Daytonsku tvorevinu, te ce imati pravo i da je i ukinu. Dakle, Tihic, Dodik i Covic su pripremili smrtnu presudu drzavi Bosni i Hercegovini, a time i narodu koji jos zivi na njenoj teritoriji. Ukidanje Dana drzavnosti i Dana nezavisnosti je potpuno u skladu sa tom politikom, jer drzava koja je obnovila svoju drzavnost 25. novembra 1943. i koja je priznata kao nezavisna 1992. prestaje da postoji. I raskid sa genocidom je logicna posljedica te Tihiceve politike, jer je onda i genocid pocinjen protiv neke bivse, istorijski mrtve drzave BiH, a ne protiv nove Daytonsko-Prudske tvorevine koja nastaje.

    Ovo sto se nama desava je necuvena tragedija, jer prvi put u istoriji svijeta su agenti neprijateljske drzave dosli cak na samo celo jednog naroda i drzave i oni nemilosrdno unistavaju taj narod i drzavu.

    Ovaj vanredni Glasnik izdajemo sa ciljem da pozovemo sve Bosance i Hercegovice da ga postirate i distribuirate gdje god stignete, da poslanici Skupstine BiH, ljudi koji su odgovorni za ovu tragediju, ne mogu u buducnosti govoriti da nisu znali sta rade kada su dizali ruku za kraj Bosne i Hercegovine.

    Dr. Muhamed Borogovac,
    za Predsjednistvo Nacionalnog kongresa Republike BiH